انجام امور نقشه برداری 

امروزه تمامی حوزه های مهندسی تبدیل به حوزه های تخصصی شده اند که صرفا افراد با تجربه و دارای علم همان حوزه از آن سر در می آورند. متاسفانه بازار آشفته کشور باعث شده عده ای نابلد خود را در لباس تخصص های مختلف قرار داده و گره در کار مشتریان را بیشتر کنند. 

انجام امور نقشه برداری از جمله این موارد است که حتما باید توسط مهندسین و کارشناسان تایید شده سازمان نظام مهندسی و وزارت دادگستری باشد تا توسط مراجع ذیربط مورد پذیرش قرار گیرد.

انجام امور نقشه برداری
انجام امور نقشه برداری

 

نقشه برداری از مواردی است که امروزه در مراجعه به ادارات ثبت و شهرداری ها نیاز می شود. سند های جدید همگی دارای نقشه UTM و تفکییکی بر روی خود هستند و از طریق آن متراژ دقیق، موقعیت مکانی منحصر به فرد و موقعیت همسایگی های آن مشخص می شود. لذا لازم است در این زمینه اطلاعات کافی داشته باشید و بتوانید با استفاده از آن کارهای اداری خود را سریعتر و با دردسر کمتری به انجام برسانید.

انجام کلیه امور نقشه برداری و خدمات نقشه برداری توسط اکیپی مجرب با سابقه بالا در زمینه نقشه برداری ثبتی و صنعتی و مهندسی با تائیدیه کارشناسان دادگستری و نظام مهندسی تمام امور نقشه برداری ذیل را با قیمت مناسب با قیمت و دقت بالا حاضر به انجام این فعالیت میباشد.

تهیه نقشه یو تی ام جهت ارائه به ادارت ثبت و کشاورزی و شهرداری 

  • جانمایی پلاک ثبتی 
  • مشخص کردن ابعاد برای اسناد مالکیت حدی به حدی 
  • تفکیک اراضی 
  • تهیه نقشه توپوگرافی
  • پیاده سازی اکس ستون و بیس پلیت 

 

13 دیدگاه برای “انجام امور نقشه برداری

  1. محسن فلاح گفته:

    ملکی دارم که برای ساخت ویلایی در نظر آباد قرار هست تفکیک شود. چه مدارکی نیاز هست و هزینه آن چقدره؟ مرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

Powered by WhatsApp Chat

× مشاوره رایگان