مهندس نقشه بردار

مهندس نقشه بردار فردی است که علاوه بر تحصیلات مرتبط، تجربه کافی و داشتن ابزار مناسب، تاییدیه های لازم را از نهاد های ذیربط داشته باشد. در کشور ما نهادهایی مانند سازمان نظام مهندسی و دادگستری با برگزاری آزمون هایی نسبت به سنجش توانایی مهندس نقشه بردار اقدام می کنند و در صورت کسب امتیاز های لازم، به آنها پروانه فعالیت می دهند. این پروانه فعالیت تضمین کننده تایید کار مهندس نقشه بردار در نهادهای ذیربط مانند شهرداری، اداره ثبت، قوه قضاییه و … است. این کار توسط مهر و شماره پروانه ای که در آن وجود دارد قابل پیگیری و استعلام است. این کار به نقشه برداری شما اعتبار می بخشد.

مهندس نقشه بردار

 

 

پیشنهاد ایران utm

بنابراین پیشنهاد می شود هرگونه پروژه نقشه برداریتان را توسط فرد دارای تاییدیه های نظام مهندسی و دادگستری انجام دهید؛ زیرا در غیر این صورت نهادهای ذیربط نقشه مذکور را نخواهند پذیرفت و احتمالا برای پروسه اداری ملک شما مشکلاتی پیش خواهد آمد. برای اطمینان از اینکه طرف شما دارایه تاییدیه های لازم هست یا خیر، کافی است از طریق وب سایت های سازمان نظام مهندسی و کانون کارشناسان رسمی دادگستری نسبت به استعلام مشخصات مهندس نقشه بردار مذکور اقدام نمایید. در صورتی که این فرد تاییدیه های لازمه را داشته باشد مشخصات صحیح آن شامل نام و نام خانوادگی، شماره تماس، مشخصات فردی و شماره های پروانه مربوطه در پایگاه های مذکور وجود دارند و مغایرتی با اطلاعات ادعایی فرد ندارند.

برای اطمینان از اینکه نقشه برداری شما دارای تاییدیه های لازم است و کار شما در ادارات تایید می شود، کار را به ایران UTM بسپارید. مهندسین ما با سال های تجربه و کار در این حوزه کلیه تاییدیه های لازم را دارند و بهترین کار را در سریع ترین زمان و با بهترین قیمت به شما تحویل می دهند.

مهندس نقشه برداری ایران utm 09127878431
مهندس نقشه بردار

 

 

18 دیدگاه برای “مهندس نقشه بردار

  1. علیرضا اعتمادی گفته:

    ممنون از تیم خوبتون، واقعا آدم های با وجدان و کاردرستی هستید. گره کار ما در شهرداری فقط به دست نقشه شما باز شد وگرنه ما باید حالا حالاها میدوییدیم!!

    • root گفته:

      با سلام

      جهت استعلام هزینه تماس بگیرید.

      دکمه تماس در پایین صفحه وجود دارد و شماره تماس نیز در بالای صفحه درج شده است

      09127878431

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

Powered by WhatsApp Chat

× مشاوره رایگان